Hírek és cikkek vádászpuska témakörben
Keresés a termékek közt:

Termék katalógus

Az alábbi katalógus áruházunk termékpalettáját tárja Ön elé. Forgalmazott márkák

Ma esti holdállás

Pillanatnyi széljárás

Széltérkép

Címkefelhő

VADÁSZPUSKA MŰSZAKI NÉLKÜL - ÍGY VÁLTOZIK A SZABÁLYOZÁS

Megszűnik a vadász- és sportlőfegyverek tízévenkénti felülvizsgálata, illetve nem kell tanúsítvány, ha kereskedők között cserél gazdát fegyver. 
A vadász- és sportlőfegyvereket nem kell időközönként vizsgálatra bemutatni - egyebek mellett ezt tartalmazza annak a kormányrendeletnek a tervezete, amely a kormány honlapján jelent meg.

A fegyvertörvény szerint lőfegyver csak a biztonsági vizsgálat után hozható forgalomba, az alkalmasságot pedig a beütött próbajel igazolja, amiről tanúsítványt is ad a hatóság. A tanúsítványban szerepel az is, hogy mikor kell újra megvizsgáltatni a fegyvert. Az eddigi előírások szerint legalább 10 évente minden fegyver műszaki állapotát meg kell vizsgálni.

Egy nemzetgazdasági miniszteri rendelet június 26-tól megszüntette a vadász- és sportlőfegyverek időszakos vizsgálatát. A mostani tervezet ezt átvezeti a fegyvertörvény végrehajtási rendeletébe is, amely egy 2004-ben született kormányrendelet, tehát magasabb szintű jogszabály a miniszteri rendeletnél.

A másik módosítás szerint még tanúsítvány sem kell akkor, ha a fegyverkereskedők egymás között forgalmazzák a fegyvereket, illetve ha a kereskedő bizományba vesz át lőfegyvert.

Hatályban maradt azonban az az előírás, hogy meg kell vizsgáltatni a vadász- és a sportfegyvert akkor, ha azon fődarab cserét végeztek, vagy a teherviselő elemén módosítottak, az elsütő- és biztosító szerkezetén végeztek módosítást vagy helyreállítást.

A tervezet szerint ezután tok nélkül nemcsak a társas vadászatokon lehet szállítani a vadászterületen belüli a vadászlőfegyvert, hanem az egyéni vadászatokon is. 

Forrás: Hiradó

Figyelem!

A www.vadaszelet.hu honlap fegyvereket tartalmaz!

Ön egy fegyvereket tartalmazó szakmai honlapot látogatott meg. Kérjük, csak abban az esetben lépjen be, ha Ön kifejezetten ilyen irányú szakmai termékeket, szolgáltatásokat keres, mert honlapunk szakmai célú információkat tartalmaz. Minden egyéb esetben kérjük, hagyja el oldalunkat! A BELÉPÉS feliratra való kattintással Ön kijelenti, hogy kizárólag szakmai célú látogató, vagyis kizárólag viszonteladó, vagy fegyverek, lőszerek, és a közbiztonságra különösen veszélyes eszközök felhasználásával hivatásszerűen foglalkozó személy, és a weblapon található információkra szakmai célból van szüksége! Felhívjuk figyelmét, hogy a BELÉPÉS feliratra való kattintással Ön hivatalosan ajánlatot kér cégünktől (Hivatkozás: 2008. évi XLVIII. törvény 14.).

Belépés

Áraink és raktárkészletünk tájékoztató jellegű, nem minősül nyilvános ajánlattételnek.

Híreink, cikkeink témakörök szerint
Afrika akció állattartás American Dachshund magazine apróvad bak ballisztika barcogás Bassotto Di Corleone Kennel belvíz beretta bika bölény Browning cact dachshund dám dámbika dámszarvas den denevér e-mail ebtenyésztés elefánt elővizsga fácán farkas fegyver fegyvertartás fehova gepárd gím gímszarvas gorilla grizzly grouse hajtás IWA John Jeanneney kaliber kan kard Kaszó kupa katalógus képek képzés Keszthely kiállítás kölykök kos kutya kutyatenyésztés kutyatya liba lőszer lőszergyár medve MEOESZ mottó muflon munkavizsga naptár OMVK optika orvosi alkalmassági őz őzbak pisztoly pointer puska remington rendelet sabatti saiko sakál Sárvár sauer sportvadász szalkasszorutacsko szálkásszőrűtacskók szalonka szarvas szarvasbőgés szezonális szezonális termékek szúnyog tacskó Tacskókopó távcső tenyésztés teríték tigris tikka tracking trófea twitter utánkeresés vad vadász vadászat vadászati idény vadászbolt vadászidények vadászkürt vadászkutya vadásznap vadászok vádászpuska vadászsiker vadásztacskó vaddisznó vadgazdálkodás vadkan vadvédelem változás vav vércsapa véreb vérebegylet vérebegyletrebegylet vérebverseny verseny versenyrseny vizsga vizsla webáruház zeiss